Home » Omgaan met Klachten en Emoties

Opleiding: Omgaan met Klachten en Emoties

Bij: NCOI Opleidingen

 
 

Toelatingseisen: wat heb je nodig?

Maximaal 12 deelnemers

Kosten

1190 euro
Prijs is excl. eventuele BTW en overige bijkomende kosten zoals examens, materiaal, arrangementskosten etc.

Bijzonderheden

Na deze praktijkgerichte training analyseert u klachten feilloos en lost u deze naar volle tevredenheid op, rekening houdend met richtlijnen van uw eigen organisatie en de belangen van de klant. U weet op professionele wijze om te gaan met emoties...

Plaatsen / leslocaties

Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

Beroepsbeeld: waar werk je en wat doe je?

Wanneer u in uw functie geregeld te maken heeft met klachten of teleurgestelde, emotionele of zelfs agressieve klanten, dan is deze training bijzonder waardevol voor u. U leert op een klantgerichte en professionele manier klachten te behandelen. U leert deze klachten te vertalen naar verbeterpunten voor uw organisatie. Daarnaast leert u goed om te gaan met emoties van klanten, waarbij het goed hanteren van uw eigen emoties erg belangrijk is. Verder wordt er aandacht besteed aan de wijze waarop u omgaat met agressieve en intimiderende klanten.



In dit hoogwaardige programma worden verschillende vaardigheden grondig getraind. Onder leiding van ervaren trainers komen de volgende onderwerpen aan de orde:

Ontevreden klanten
  • Klantverwachtingen[li]Verbale en non-verbale signalen[li]Verschillend gedrag van klanten[li]Klanttypen


Klachtenbehandeling
  • Klachten herkennen[li]Soorten klachten[li]Een proactieve houding tonen ten aanzien van klachten[li]Vraag- en luistervaardigheden[li]Klachteninventarisatie[li]Oplossingen formuleren met instemming van de klant[li]Met klachten omgaan in verschillende situaties


Omgaan met emoties
  • Begrip voor emoties van de klant[li]Feiten van emoties scheiden[li]Verbale en non-verbale boodschappen zenden, die de klant ontvankelijk maken voor een oplossing[li]Communicatie- en beļnvloedingstechnieken toepassen


Omgaan met agressie
  • Ontstaan van agressie op de werkvloer[li]Verschillende soorten agressie[li]Effectief omgaan met agressie[li]Krachtig en rustig optreden[li]Omgaan met eigen emoties

Informatie aanvragen

Gegevens aangeduid met een * zijn verplicht in te vullen.
jaar
 
resterend: tekens
 
0f306 Typ de code exact over: (hoofdlettergevoelig)
 
© Copyright 2009-2017 Particuliereopleidingen.nl | Algemene voorwaarden | Overzicht van onze aanbieders | Adverteren