Home » Timemanagement

Opleiding: Timemanagement

Bij: NCOI Opleidingen

 
 

Toelatingseisen: wat heb je nodig?

Maximaal 12 deelnemers

Kosten

1190 euro
Prijs is excl. eventuele BTW en overige bijkomende kosten zoals examens, materiaal, arrangementskosten etc.

Bijzonderheden

Na afloop van deze praktische training heeft u inzicht in uw persoonlijke stijl van werken en kunt u beter prioriteiten stellen, waardoor uw effectiviteit wordt vergroot. U beschikt over een aantal zeer concrete methoden, technieken en eenvoudige,...

Plaatsen / leslocaties

Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

Beroepsbeeld: waar werk je en wat doe je?

Iedereen kent het gevoel van te veel werk, een hoge werkdruk, zaken niet afkrijgen en te veel kortetermijnactiviteiten. Dit kan zeer frustrerend zijn. U wilt ook tijd hebben om aan structurele zaken te werken, die belangrijk zijn voor de lange termijn. Er wordt aandacht besteed aan twee belangrijke aspecten van timemanagement, te weten effectiviteit en efficiency. Enerzijds ontwikkelt u een aantal essentiŽle vaardigheden die u nodig heeft om effectiever met uw tijd om te gaan (wat doe ik in mijn tijd?). Prioriteiten stellen is een belangrijk onderdeel van timemanagement. Aspecten als assertiviteit, onderhandelen, delegeren en helder communiceren zijn hierbij van cruciaal belang. Anderzijds krijgt u de nodige concrete tips en tools om efficiŽnter (snel en handig) met uw tijd om te gaan.



Deze zeer waardevolle en effectieve training wordt uitgevoerd in samenwerking met Boertien Vergouwen Overduin, businesspartner van NCOI. Tijdens deze training komen de volgende onderwerpen uitgebreid aan de orde:

Uitgangspunten timemanagement
  • EfficiŽnt omgaan met tijd[li]Uw persoonlijkheid en timemanagement[li]Patronen en gewoontes


Tijdanalyse
  • Eigen taken en doelen identificeren[li]Inzicht in uw tijdsbesteding[li]Het tijdslogboek hanteren[li]Identificeren van tijdverspillers


Prioriteiten stellen
  • Het verschil tussen belangrijke en onbelangrijke taken onderkennen[li]Een goede balans vinden tussen korte- en langetermijnactiviteiten[li]Prioriteiten stellen


Assertief optreden
  • Relatie assertiviteit en timemanagement[li]Assertief communiceren[li]Grenzen aangeven en bewaken


Persoonlijke aspecten
  • Omgaan met perfectionisme en verantwoordelijkheidsgevoel[li]Delegeren en loslaten[li]Het belang van interne communicatie[li]Omgaan met werkdruk


EfficiŽnter werken
  • Effectieve werkorganisatie[li]Planning en agendabeheer[li]Persoonlijk actieplan

Informatie aanvragen

Gegevens aangeduid met een * zijn verplicht in te vullen.
jaar
 
resterend: tekens
 
7aCd0 Typ de code exact over: (hoofdlettergevoelig)
 
© Copyright 2009-2017 Particuliereopleidingen.nl | Algemene voorwaarden | Overzicht van onze aanbieders | Adverteren