Home » Internal Branding en Brand Strategy

Opleiding: Internal Branding en Brand Strategy

Bij: Competence Factory

 
 

Opleidingsinhoud

Wat kun je na het volgen van de Training Internal Branding en Brand Strategy

  • Je kunt een internal branding-strategie voor je organisatie opstellen.
  • Je kunt heldere internal branding-doelstellingen opstellen.
  • Je weet welke bedrijfsresultaten je het beste kunt delen, en hoe.
  • Je kunt merkwaarden vertalen naar de praktijk.
  • Je kent prikkelende internal branding-formats om je collega?s mee te activeren.
  • Je weet hoe je een internal branding-kalender opstelt.
  • Je kent de tools om je resultaten te meten.


>

Programma van de training Internal Branding en Brand Strategy

Dag 1
College 1

  • Het nut van internal branding aan de hand van praktijkcases.
  • Fusie, overname en reorganisatie.
  • Merkpositionering als vertrekpunt.
  • Reputatiemanagement.
  • Visionair en zichtbaar leiderschap.
  • Wat levert het op?


College 2

  • Aan de slag: betrokkenheid van medewerkers vergroten doe je zo. Geef richting aan de organisatie!
  • Rol van waarden en identiteit aan de hand van het corporate identity-model.
  • Merkidentiteitmodel: herken je eigen merk.
  • Hand in hand: communicatie, HR en marketing


Dag 2
College 3

  • Aan de slag: ontwikkel een internal branding-concept.
  • Praktijkcases ter inspiratie.
  • Meetmethodiek.
  • Interne community.


College 4

  • Interventie: pitches als vertrekpunt voor je internal branding-traject.
  • Aanscherping door de groep.
  • Interventie: internal branding-kalender.
  • Aanscherping door de groep.


>

Opleidingsduur

2 dag

Kosten

EUR 1125.00

Bijzonderheden

De lessen worden klassikaal aangeboden.

Plaatsen / leslocaties

Utrecht

Beroepsbeeld: waar werk je en wat doe je?

Tijdens deze tweedaagse brand marketing training leer je hoe je je collega?s enthousiast maakt over je merk, en hoe je ze aanspoort om je brand uit te dragen. ?Extern winnen is intern beginnen?, zo luidt een bekend communicatiegezegde. Wil je je merk naar buiten toe tot leven brengen, dan is het slim om binnen je organisatie te beginnen. Want hoe beter collega's je merkidentiteit uitdragen, hoe kleiner het verschil wordt tussen het beeld dat de buitenwereld van je heeft, en de werkelijkheid.

Informatie aanvragen

Gegevens aangeduid met een * zijn verplicht in te vullen.
jaar
 
resterend: tekens
 
80D23 Typ de code exact over: (hoofdlettergevoelig)
 
Copyright 2009-2021 Particuliereopleidingen.nl | Algemene voorwaarden | Overzicht van onze aanbieders | Adverteren