Home » Zoekresultaten » Google Ads Gevorderd

Opleiding: Google Ads Gevorderd

Bij: Edumia B.V.

 
 

Opleidingsinhoud

  • Je weet hoe je met geavanceerde instellingen, slimme biedstrategieën en automatisering je campagnes optimaliseert voor maximaal resultaat.
  • Je kunt specialistische campagnetypen zoals dynamische zoekadvertenties, Shopping en Performance Max effectief inzetten.
  • Je gebruikt tools zoals de Prestatieplanner, rapporteditor en Google Ads Editor om campagnes efficiënt te beheren en te te sturen op conversie, zichtbaarheid en rendement.


  • Je kunt direct met concrete verbeterpunten aan de slag gaan om jouw Google Ads-campagnes slimmer in te richten en er meer succes mee te behalen.


Programma
De training bestaat uit 2 dagen van 6 uur. Het programma is een goede mix van praktijk en theorie. Je doet veel theoretische inzichten op en gaat die in de praktijk toepassen. Ook op je eigen Google Ads-account.

De training ziet er als volgt uit:

Dag 1: Google Ads op gevorderd niveau
Op dag 1 duik je een stuk dieper in alle mogelijkheden met Google Ads.

  • Hoe stel je (slimme) geautomatiseerde biedstrategieën in (en hoe gebruik je AI daarbij)?
  • Haal alles uit je campagnes en leer hoe je geavanceerde campagne-instellingen toepast.
  • Hoe zet je advertentiecomponenten slim in om jouw campagne (nog) succesvoller te maken?
  • Hoe spits je advertenties toe op jouw ideale klant (met locatie invoegen, zoekwoorden invoegen of een aftelfunctie)?
  • Hoe kun je de campagneresultaten meten (o.a. segmenteren, veilinggegevens en kwaliteitsscores)?
  • Zo evalueer je de resultaten om je campagne verder te verbeteren (o.a. qua zichtbaarheid, websiteverkeer, conversie en rendement).
  • Krijg de beste tips & tricks om campagnes te optimaliseren en er alles uit te halen.



Dag 2: verder de diepte in
Bij dag 2 leer je nog meer extra functionaliteiten kennen. Zo ontpop je je tot een specialist die echt alles uit Google Ads haalt.

  • Hoe zet je gespecialiseerde campagnetypen in het Zoeknetwerk (o.a. dynamische zoekadvertenties, Google Shopping en Performance Max) effectief in?
  • Leer de Prestatieplanner te gebruiken om advertentie-uitgaven te plannen en de prestaties en de impact van campagnewijzigingen te voorspellen.
  • Ontdek hoe je dankzij de optimalisatiescore (aanbevelingen van Google) nog meer uit campagnes haalt.
  • Beheer je accounts en campagnes efficiënt via één Google Ads-managersaccount.
  • Hoe maak je zo slim mogelijk gebruik van de Google Ads Editor?
  • Leer hoe je efficiënt rapporten creëert met de rapporteditor!
  • Krijg alle voorbereiding die je nodig hebt om het Google Ads-examen goed in te gaan.
  • Leg het Google Ads Search-examen af.

Toelatingseisen: wat heb je nodig?

De Google Ads training voor gevorderden is perfect voor wie méér uit Google Ads wil halen dan de basis. Of je nu ondernemer bent of bij een grote multinational of een mkb-bedrijf werkt, deze training leert je alles wat jij nodig hebt om Google Ads voor jouw bedrijf te laten werken. De training is o.a. relevant voor (online) marketeers, zzp'ers, contentspecialisten en salesmanagers.

Heb je eerder deelgenomen aan onze Google Ads Basis training, of heb je vergelijkbare kennis in de praktijk opgedaan? Dan sluit deze training voor gevorderden daar naadloos op aan. Voorkennis is nodig. Je verdiept je namelijk in de meer geavanceerde mogelijkheden van Google Ads en leert hoe je campagnes strategisch aanstuurt voor meer resultaat.

Opleidingsduur

2 dag

Kosten

De kosten bedragen EUR 1325 excl. btw

Plaatsen / leslocaties

Rosmalen,Utrecht

Beroepsbeeld: waar werk je en wat doe je?

Je werkt al met Google Ads, maar je merkt dat er meer uit je campagnes te halen valt. Hoe zorg je voor een betere structuur, meer relevante bezoekers en een hoger rendement op je budget? En hoe zet je slimme automatisering en AI in om je campagnes efficiënter en effectiever te maken? In deze tweedaagse training voor gevorderden ontwikkel je precies die vaardigheden.

Tijdens deze training ga je aan de slag met de meer geavanceerde functies van Google Ads. Je werkt met je eigen account en krijgt volop ruimte om te oefenen en optimalisaties door te voeren. Zo ontdek je niet alleen wat er beter kan, maar leer je ook hoe je dat direct aanpakt. Zo ben je in staat om bestaande campagnes naar een hoger niveau te tillen, meer grip te krijgen op prestaties én strategisch te sturen op resultaat.

Aan het eind van de training leg je het Google Ads Search-examen van Google af. Dat levert je een wereldwijd erkende en veelgevraagde Google Ads Search-certificering op.

Informatie aanvragen

Gegevens aangeduid met een * zijn verplicht in te vullen.
jaar
 
resterend: tekens
 
78100 Typ de code exact over: (hoofdlettergevoelig)
 
© Copyright 2009-2025 Particuliereopleidingen.nl | Algemene voorwaarden | Overzicht van onze aanbieders | Adverteren