Home » Business Administration & Control (Bedrijfadministrateur) (Deeltijd MBO4 - Den Haag / Online)

Opleiding: Business Administration & Control (Bedrijfadministrateur) (Deeltijd MBO4 - Den Haag / Online)

Bij: Kronenburgh Business College

 

Kronenburgh Business College

Lange Houtstraat 7
2511 CV DEN HAAG
 

Opleidingsinhoud

Het Collegeprogramma

DinsdagsBeroepsspecifiek:- Basiskennis Boekhouden BKB;- Bedrijfsadministratie BA;- Basiskennis Kostencalculatie BKC;- Kostencalculatie KC;- Financiering F;- Enterprise Entrepreneur (Ondernemer MKB).Optioneel (niet verplicht om te volgen / indien aangeboden; vooraf inschrijven)-DonderdagsGeneriek:- Nederlands, Engels en Rekenen.Beroepsspecifiek:- Creditmanagement;- Samenstellingsopdracht;- Belastingrecht;- Keuze: (1) Lean Creatief of (2) Business and Environmental Sustainability.KeuzedelenBinnen deze opleiding heeft u een keuzevak (keuzedeel):Configuratie: Ondernemend Gedrag (K0072) (studielast 240) en Persoonlijk Profileren (K0877) (studielast 240) met:- Lean Creatief (K0512) (studielast 240); of- Duurzaamheid in Beroep (K0031) (studielast 240).LoopbaanburgerschapU maakt opdrachten in het kader van Loopbaanburgerschap.Praktijkopdrachten / BeroepspraktijkopdrachtenOp de leerwerkplek (uw baan/werk) maak je praktijkopdrachten. Meer informatie over: Beroepspraktijkvorming BPV.

Opleidingsduur

50 dag

Kosten

Lesgeld/cursuskosten: EUR 3499
Studiemateriaal: EUR 420

Plaatsen / leslocaties

Den Haag

Beroepsbeeld: waar werk je en wat doe je?



Door deze deeltijd MBO4 opleiding te volgen, sla je twee vliegen in één klap. Allereerst laat je met het behalen van het OCW erkende MBO4+ diploma zien dat je een aantoonbaar een HAVO / MBO4+ werk- en denkniveau hebt. Verder toon je aan een beroepsbeoefenaar te zijn die zijn vak ?verstaat?. De Business Administration & Control Specialist is werkzaam op de administratie van een bedrijf of instelling. Je kunt ook werkzaam zijn bij een accountantskantoor of bij een administratiekantoor en verricht je werkzaamheden vooral in de MKB-praktijk, dus werk je met name voor de kleinere bedrijven. De werkzaamheden zijn enerzijds gericht op het controleren, beheren en bijwerken van de dagboeken, anderzijds assisteer je bij de periodeafsluitingen en bij de aangifte omzetbelasting. Ook heb je de taak om financiële informatie van de klant te controleren (samenstellingsopdracht en het opstellen van belastingaangiften) en om, indien gewenst, financieel-administratieve en/of fiscale ondersteuning te bieden. Het is belangrijk om situaties te kunnen beoordelen waarbij het gaat om een afweging tussen klanttevredenheid en correcte toepassing van de regelgeving.

Informatie aanvragen

Gegevens aangeduid met een * zijn verplicht in te vullen.
jaar
 
resterend: tekens
 
7e1bF Typ de code exact over: (hoofdlettergevoelig)
 
© Copyright 2009-2024 Particuliereopleidingen.nl | Algemene voorwaarden | Overzicht van onze aanbieders | Adverteren